Student aby otrzymać Elektroniczną Legitymację Studencką (ELS) powinien:
Złożenie opłaty lub/i wgranie zdjęcia w terminie późniejszym niż 2 tygodnie od czasu ogłoszenia listy przyjętych może spowodować opóźnienie w wydaniu ELS
Studenci studiujący na innym Wydziale UG, którzy mają aktywną ELS nie składają wniosku o nowy dokument (chyba, że ich dane uległy zmianie)
Dane osobowe znajdujące się na ELS to:
Za prawidłowość podanych danych w systemie IRK odpowiada kandydat na studia.
Jeśli dane wprowadzone w IRK są błędne należy zgłosić to odpowiednio do:
Studenci po raz pierwszy rozpoczynjący studia na UG wgrywaja zdjęcie poprzez system IRK
Osoby przyjęte, które nie wgrały zdjęcia w IRK, wgrywają je w Portalu studenta
W razie problemów z dodaniem/zeskanowaniem zdjęcia można udać się ze zdjęciem do Działu Kształcenia, pokój 504 w Rektoracie. Tam zdjęcie zostanie zeskanowane i umieszczone w systemie.
Uwaga!!! Student zobowiązany jest do złożenia w dziekanacie oświadczenia o zgubieniu, zniszczeniu lub utracie z powodu kradzieży indeksu lub legitymacji:
http://www.ug.edu.pl/pl/administracja/_upload/akty_normatywne/1722/files...
Płatności należy dokonać na indywidulany numer konta studenta
Załącznik | Wielkość |
---|---|
zal_z15r11-1.docx | 14.55 KB |
Absolwenci lub byli studenci, którzy mieli już wydaną Elektroniczną Legitymację Studencką Uniwersytetu Gdańskiego i oddali ją do Dziekanatu, nie muszą wnosić ponownej opłaty. Ich poprzednia legitymacja zostanie przywrócona o ile dane osobowe widniejące na ELS nie zostały zmienione.